Weer thuis

22 november 2017 - Hoofddorp, Nederland

Net geen 10.000 km

Weer thuis

Na bijna 10.000 km in 2 maanden gereden te hebben door Zambia en Namibië zijn wij weer thuis in Hoofddorp.

Wij hebben genoten van al jullie leuke reacties en enthousiaste commentaren, die we door het magere internet wel konden lezen maar slecht konden beantwoorden.

Dank daarvoor!!

Tot half maart, dan zijn wij weer "on the move" voor onze volgende reis.

1. Cor en Birgit:
    22 november 2017
    Hoi (ex)-vakantiegangers,
    Bijna 10.000 km......... dat is echt ver.
    We zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Thuis met heel veel mooie herinneringen die jullie in jullie hart voor altijd kunnen koesteren.
    Gr Cor en Birgit
  2. Edith van de poppe:
    22 november 2017
    Fijn dat jullie weer thuis zijn alles goed gegaan dus .we hebben weer meegenoten met jullie prachtreis tot heel gauw liefs van ons 😘
  3. ANNA OLDENHAVE en Cor van den Bogaard:
    23 november 2017
    Welkom thuis!!! We hadden jullie mooi aankomstweer gegund, maar het mooie weer was op... Dus even afzien tot half maart. Hopen jullie wel te zien , voordat jullie weer weggaan om te genieten van alle mooie dingen die je kunt tegenkomen als je in een Landcruiser rijdt! Mazda BT-50 gaat ook, blijkt. Bedankt voor de gave verhalen en de profi fotoos!! Hugs Anna en Cor
  4. Lieke:
    23 november 2017
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! Dank voor de mooie verhalen en foto's. Het zal wel even wennen zijn in ons kikkerlandje. Tot gauw
    Groet Marc en Lieke
  5. Anton en Wilma:
    23 november 2017
    Wat een omslag moeten jullie maken naar je thuis hier, terwijl Afrika je 2de thuisland is. Troost! Door de versnelde tijd in het Westen is het zo weer half Maart en gaan ook wij weer graag met jullie op reis. Lieve groet en tot binnenkort! Wilma en Anton
  6. Carmen:
    23 november 2017
    Welkom thuis in ons natte, koude kikkerlandje! Dat wordt vast even wennen.
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's, we hebben ervan genoten.
    Geniet van alles wat je hier wel hebt zoals familie en vrienden die jullie graag weer zien en jullie mooie huis enz..
    Hopelijk zien we jullie voor dat jullie weer weg gaan.
    Liefs en knuffel van ons.
    Rob en carmen
  7. Mireille ter Berg:
    23 november 2017
    Dikke x van ons! Nog heel even en dan zijn wij ook weer thuis!! Kunnen we weer aan de druivensap 😉😘
  8. Henk zegwaard:
    21 december 2017
    Mooie trip ....Zambia is de moeite waard !
    Ook Etosha is altijd prachtig ...
  9. Henk zegwaard:
    21 december 2017
    Ik zie nog genoeg plannen .... vergeet de Central Kalahari niet !
    Uganda ....vorig jaar de grote ronde gedaan ..inclusief Kidepo ...!
    Ik zit nog te dubben eind feb maart Namibia - Botswana ..maar voor Botswana heb ik eigenlijk een medereiziger (chauffeur) nodig ....of een tweede reisgezelschap (met een eigen 4wd).
    Of anders nog een 2de poging Nepal. !