Zandduivels in Botswana

9 oktober 2019 - Pandamatenga, Botswana

Zandduivels in Botswana

Een gospelkoor bij de grens en zandduivels die ons venijnig in de ogen prikken. Welkom in Botswana in Oktober

Ben je benieuwd naar het hele verhaal?  Ga dan naar onze nieuwe website: DutchTroopyTravellers

Voor de liefhebber houden we daarnaast onze dagelijkse route bij op polarsteps. De link vind je ook op onze nieuwe website.

Let op!  Als je ook in de toekomst onze updates wilt ontvangen, meld je dan ook nog even aan voor de nieuwsbrief van de nieuwe website. Op die manier mis je niets van onze reizen

1. Ed van Roode:
    9 oktober 2019
    Hoi Ed en Karin, mooie, gelikte site, ik volg het weer, je bent er bijna zelf bij als je het leest. Grtjs, Ed van Roode
  2. Dewi:
    9 oktober 2019
    Leuke verhaal! Je kunt echt mooie vertellen, Ka. Ik voel me eenbeetje spannend met je olifanten stukje. Oh ha Heb je geen video van die gospel koor gemaakt? Take care 😘 and groetjes aan je hubby, Ed
  3. Edith van de poppe:
    10 oktober 2019
    Wauw wat een mooie website en prachtige foto's weer goede reis verder wij genieten mee 🤗
  4. Anton en Wilma:
    11 oktober 2019
    Lieve vrienden,
    We zijn weer helemaal onderweg met jullie door het verhaal en de prachtige foto's.
    De drone voegt echt iets toe Ed! De immense uitgestrekt - en leegheid van het gebied behalve de dieren dan. Bij de ontroerende en kleinmakende foto van de sterrenhemel moest Anton aan jullie gezamenlijke reis naar Nepal denken.
    Is het mogelijk Ed om omgekeerd de sterrenhemel met de drone te filmen?
    André Kuipers antwoordde deze week bij een bezoek aan een schoolklas in Rotterdam de vraag van één van de leerlingen of hij dacht dat er Aliëns bestonden, dat dit best wel mogelijk was, want er waren meer sterren dan alle zandkorrels van alle stranden over de hele wereld tezamen. Dat is voor een mens niet te bevatten.