Welkom op de nieuwe reisblog van Ed en Karin

28 januari 2017 - Hoofddorp, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om naast onze berichten op Facebook wat uitgebreider verslag te doen van onze reis door zuidelijk Afrika. Je vindt hier o.a. meer details van onze route, extra foto's, een aantal  links naar websites die wij regelmatig gebruiken en, niet geheel onbelangrijk, ook het weerbericht ter plekke.   Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je weten wanneer we weer wat te vertellen hebben? Meld je dan aan voor onze mailinglijst en ontvang een email als wij wat op de website plaatsen.

1. Jolanda van Millingen:
    30 januari 2017
    Hoi hoi, ziet er geweldig uit! Kunnen we naast foto's van de auto ook andersoortige foto's verwachten?? Ik kijk ernaar uit!

xxx
  2. Cilly:
    31 januari 2017
    Ik ga jullie zeker volgen, wat een geweldig avontuuur gaan jullie tegemoet. Ik ben zeer benieuwd
  3. Boris Ament:
    We zijn er bij!

Het aftellen is begonnen...
  4. Ton Saelman:
    31 januari 2017
    Ed en Karin het is mij een eer als ik jullie verhalen mag lezen en volgen. Vast een fijne reis en Ed ik zie je wel weer een keer. Gr Ton
  5. Carmen:
    Lieve K en Ed,
    Dank jullie wel, wat heerlijk om jullie verslag nu al te lezen.
    Mooi en duidelijk beschreven, zo vergeten jullie al die details zelf ook nooit meer.
    Nu kunnen wij ook meereizen, -genieten en -leven met al jullie mooie avonturen.
    Wat spannend!
    Veel plezier, goed dat jullie zo goed voorbereid zijn, oefening baart kunst.
    Dikke knuffels van ons allen